I år har vi endeleg klart å bli medium sustaining member i QGIS-prosjektet internasjonalt. Vi håper at vi med dei nye medlemskategoriane våre kan få inn enda meir støtte slik at vi kan bli large member og kanskje til og med Flagship member. Våre nærmaste naboland Danmark og Sverige er Flagship members og vi vil ikkje vere dårlegare. Støtt oss gjerne som QGIS-forkjemper og hjelp oss til å bidra til utviklinga av QGIS. Alle som støttar QGIS-Norge som forkjemper vil få logoen sin publisert på nettsida vår.