QGIS-Norge brukarsamling 2026

I år blir brukarsamlinga i Oslo den 11.november. Dette er dagen etter Geonorge si brukarkonferanse, og dermed ein glimrande moglegheit til å få med seg begge arrangementa. Hold av datoen!

Meir informasjon om lokasjon, påmelding og program kjem.

Brukarsamlinga er grais for alle medlemmar og vi vil få til ei sosial samling kvelden før.

Helsing styret i QGIS-Norge

Legg igjen et svar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Du kan bruke disse HTML koder og -attributter:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>