I år blir brukarsamlinga i Oslo den 11.november. Dette er dagen etter Geonorge si brukarkonferanse, og dermed ein glimrande moglegheit til å få med seg begge arrangementa. Hold av datoen!
Meir informasjon om lokasjon, påmelding og program kjem.
Brukarsamlinga er grais for alle medlemmar og vi vil få til ei sosial samling kvelden før.
Helsing styret i QGIS-Norge